DU DEILIGE HELG <3

Da var det helg, og denne helgen blir jeg tvunget til å hverken male eller gjøre husarbeid. Når kroppen er sliten og trøtt så er det kun en medisin som hjelper. Nemlig å reise hjem til Mausund. Ja, jeg sier fortsatt at Mausund er hjem.

Jeg vet veldig godt at jeg ikke har funnet roen dersom jeg hadde vært hjemme hos meg selv. Jeg har nok sovet lenge og tatt ting i rolig tempo, men igjen så har jeg pusset opp. Det er nesten idiotsikkert. Så nå blir jeg nødt til å bare sitte i ro. Gjøre ting i rolig tempo. Jeg har riktig nok bare ligget på sofaen i dag. En liten luftetur til butikken er det eneste. Og det er bra godt.

 

Øynene virker tunge. Jeg får lyst til å sove. Det er deilig å kjenne at jeg slapper av.

 

 

Her henter jeg overskudd for uken som kommer. Og det er så godt.

 

 

 

 

Nå i denne spesielle tiden med korona så blir alt så seriøst. Jeg kan ikke gjøre alt jeg vil, som før. Men en ting har jeg unnet meg. Nemlig hotellhelg i Trondheim. Jeg har bursdag 22 november, så da passet det utmerket med en helg i Trondheim. Da håper jeg på å møte vennene mine <3

 

Ha en fortsatt fin helg.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg