EGENPELIE ER DIGG!!

Er det noe jeg verdsetter høyt, så er det egenpleie. På mandag hadde jeg en skikkelig god dag. Jeg tok jeg en hårkur, skrubbet føtter og stelte tær, og avsluttet med en deilig fotkrem. Og ikke nok med det, men jeg stod opp i rett tid og stekte hjemmelagde proteinrundstykker som flere av dere ønsket oppskriften på (jeg spurte dere på instagram-storyen om noen kunne være interessert i oppskriften, og det var det. oppskrift kommer).

 

Og i dag har jeg jobbet veldig godt med studiene, men ikke hjemme hos meg selv. Da var jeg hos Sjakk Matt Prinsen, og der fikk jeg både striper og en ny hårfarge. Og det var så utrolig deilig. Og jeg ble så fornøyd!!

 

Bildet er ikke fra i dag, selv om dere naturligvis ikke ser noen farger her. Ha-ha.

 

I og med at jeg så og si aldri er i den salongen, så var det utrolig godt å sitte der å jobbe med studiene. Det å variere med hvor jeg sitter å jobber med skole tror jeg er utrolig lurt. I så fall fikk jeg stort utbytte av det i dag når jeg var der å jobbet. Nye omgivelser hjelper på, og det gjør godt også.

 

På fredag skal jeg mest sannsynlig tilbake på Toyota Bilia Trondheim. Ikke for å jobbe, men for å studere. Sitte på mitt tidligere kontor å jobbe med studiene, ja det ser jeg frem til. Om det er det å studere jeg ser frem til, eller om det er den hyggelige praten jeg gleder meg til skal jeg ikke røpe. Neida, jeg må bruke tiden frem mot eksamen smart, men som jeg har erfart, så er andre omgivelser lurt. Det anbefales i så fall på det sterkeste.

 

Nå ser jeg firkanter snart, så nå må jeg legge vekk denne skjermen for i kveld. Men det kommer oppskrift på deilige, lune og proteinrike rundstykker om ikke så alt for lenge. Følg meg på Instagram for å holde deg oppdatert, og gjerne min Facebookside.

 

Instagram: @randiae

Facebookside: Her

 

 

Lag dere en magisk kveld med en kopp te, en god samtale eller rett og slett alene.

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Så sant det der med andre omgivelser. Har ikke tenkt på det tidligere, men nå ble jeg skikkelig inspirert! Gleder meg til oppskrift kommer 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg