EGENPLEIE MED DEN SORTE MASKE!

Dagen i dag startet utrolig bra med en skikkelig god treningsøkt, etterfulgt av husarbeid. Og ellers har det vært masse lesing og pugging. Det er bare en uke til eksamen nummer to for min del, så jeg tillater meg noen gode pauser da jeg vet det er utrolig viktig.

 

Og da passer det vel godt med noe som har med egenpleie å gjøre – tenker jeg.

 

 

 

Tidligere i dag fant jeg en ansiktsmaske som jeg ville prøve nå i kveld. Jeg har sett noen skrekkeksemplarer (video på Facebook og lignende), så jeg er skikkelig spent på om jeg vil slite med smerter eller om det vil gå smertefritt å ta den av. Tiden vil vise…..

 

 

 

Jeg var litt skeptisk der jeg holdt på å smøre utover dette i fjeset mitt, skal jeg skal innrømme. Men det kan vel ikke være så farlig. Eller?!

 

Men nå er tiden der og jeg har slappet av i 30 minutter (hvem er det jeg prøver å lure….kan ikke å slappe av i eksamenstiden).

 

Jeg legger ut hvordan det gikk å ta av masken på Instagram (@randiae), så følg med.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg