EN SKIKKELIG GOD OG LAT DAG

I dag har jeg virkelig fått slappet av. Og det med god samvittighet. Jeg hadde en plan om å trene i dag, men fant fort ut at jeg heller hadde lyst til å ligge i sofaen i hele dag med pc og bøker. Ingenting er som å ligge i sofaen og slappe av med god samvittighet, fordi jeg også har fått studert. Det er noe som skjer hver eneste dag, så det å unne meg å bare være innendørs en hel dag var virkelig deilig.

 

Været har vært utrolig fint i dag også, så jeg burde absolutt vært utendørs. Men jeg gjør så mye av det jeg føler jeg må gjøre, og det jeg faktisk er nødt til å gjøre, at en hel dag i sofaen var på sin plass. Når skjedde det sist, tenker jeg.

 

 

Foto: Cassandra Coste

 

I morgen er det en ny dag med nye muligheter. Jeg er rimelig klar for en ny uke nå. Det betyr en ny uke med nye muligheter, og er det noe jeg liker, så er det nye muligheter.

 

Lag dere en fantastisk flott kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg