EN TING JEG TYDELIGVIS IKKE HAR KONTROLL PÅ

Nesten litt flaut men det magiske ordet er…

 

 

Permisjon.

Hva det går ut på trodde jeg at jeg hadde kontroll på. Joda, jeg var klar over at det skulle innebære å ikke jobbe, men jeg har jo ikke hatt permisjon. Jeg setter meg jo opp på jobb jeg. Jeg fikk permisjon fra min deltidsjobb (frisør) fordi jeg skulle jobbe som markedskonsulet (internship) og studere to fag til.

 

Men før det brenner rundt meg (som det vil gjøre om fire – fem uker), så setter jeg meg opp på jobb når jeg ser jeg kan, for å hjelpe mine faste kunder. Og når det begynner å brenner rundt meg så blir det så hektisk at jeg holder på å gå av skaftet – helt sikkert.

 

 

 

 

Men permisjon ja, det er noe jeg tydeligvis ikke har full kontroll på. Men nå har det seg slik at frisørjobben gir meg veldig mye. Mestring, den gode samtalen, en jobb jeg vet jeg er kjempe flink i og ikke minst, der jeg trives veldig godt. Og da sier det seg selv at jeg sliter meg å holde meg unna 100%.
Men jeg tenker at dette går fint nå, så får jeg ta den permisjonen på alvor om tre ukers tid.

 

Permisjon ja – jeg får lære meg dette…..

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg