EN UVANLIG, MEN GOD MORGEN!

Det er lenge siden jeg har vært så rolig som nå en tidlig morgen. Jeg har en eksamen i morgen, men den er jeg idiotsikker på. Den kommer til å gå bra. Samtidig er den så sent som klokken 18.00, så det er ikke noe å stresse over. Endelig kan jeg tillate meg selv å lande litt. Det er et jag til tider, så det å kunne starte dagen rolig med en kopp kaffe, se litt TV og gjøre unna litt husarbeid, er bare helt gull.

En uvanlig, men god morgen.

Til uken skal jeg jobbe ganske bra med bacheloren, i tillegg som jeg skal være i Trondheim noen dager for å jobbe og pakke ned leiligheten min. Så det er ikke rom for å hverken kjede seg eller å sitte i ro. Så med det i betraktning, skal jeg nyte denne morgenen med å ta det litt med ro før jeg starter eksamenslesingen.

 

Kaffe, havregrynsgrøt, en nydelig katt med navn Kikki i fanget og litt TV, så blir dette en flott start på dagen.

 

 

Ønsker dere alle en fin dag videre. Hold ut snøværet, det blir nok bra til slutt.

 

-Randi Annette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg