ENDELIG ER SEMESTERET FULLFØRT!

Sa noen juleferie? Jeg er så sliten og samtidig utrolig glad for å kunne smile med god samvittighet. 6 eksamener er lagt bak meg og jeg kan sakte men sikkert kjenne roen senke seg.

Tenk at jeg nå er halvveis på min utdannelse……

Jeg gjesper stadig vekk og greier å finne roen. Denne kroppen har vært rimelig utslitt. Nå er det soffaen som gjelder.

 

Men det blir noen dager med jobb før jeg tar helt juleferie. Men det å jobbe er ferie i forhold til eksamenstid der det har vært hektisk fra 08.30 til 21.00 om kvelden. Tøffe tak, men jeg håper det lønner seg.

 

Denne følelsen skal jeg virkelig kjenne godt på. Den er så ubeskrivelig god.

Alle julegavene er også i boks, og de aller fleste er levert. Nå kan julen egentlig bare komme. Jeg er klar.

 

Har du alt klart til jul? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

#jul #juleferie #eksamen #student #julegaver #ferie

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg