ENDELIG VAR DAGEN HER. FØRSTE PÅ TO UKER!

Reklame | Brazfit

Endelig var dagen her og jeg kunne faktisk gjøre som jeg planla for noen dager tilbake. Nemlig det å trene i dag. Nå er det nøyaktig to uker siden sist jeg trente og jeg kan nesten ikke beskrive hvor glad jeg er nå for at jeg har en form som tilsier at det å trene er helt greit.

 

Formen har vært svært ustibil. Følt meg skikkelig slapp og syk i to til tre dager. Også følte jeg meg mye bedre, nesten frisk. Men det stemte absolutt ikke dagen etter. Så jeg vet ikke jeg hva det er. Men nå har jeg virkelig et håp om at sykedager er historie og at jeg kan begynne å trene mot hinderløpet som er om bare tre uker.

 

 

 

 

Jeg har fått litt flere kilo på kroppen etter eksamensperiode i mai, en lang sommerferie i juli og med sykdom halve august. Men jeg tror dette er første gangen i mitt liv at jeg føler meg så avslappet i forhold til egen kropp. Jeg vet jeg ikke er feit og tjukk, for å bare understreke det. Jeg er sunn og frisk og normal – akkurat som man skal være. Men jeg er avslappet med tanke på kroppen generelt. Jeg trives veldig godt faktisk.

 

Det å bli 30 år gjør en mer sikker på seg selv. Og det er godt. Ta det til dere alle sammen – kropp er langt ifra alt her i livet. I går spiste jeg smågodt også så jeg er ikke firkantet av meg akkurat. Tvert i mot – haha.

 

 

 

Nå er det bare tre uker igjen til jeg skal delta på hinderløpet WOX Trøndelag, så jeg ligger svært dårlig an. Men det skal bli en kul opplevelse uansett hvordan formen blir til da. Jeg trente i kveld og jeg har mistet utrolig mye styrke. Men håper at kroppen min husker at jeg har vært sterk så den kommer seg på topp om ikke så alt for lenge.

 

 

 

 

Trening er livet. Det gir meg i så fall utrolig mye.

 

 

Hva med deg? Er trening like viktig for deg med tanke på ditt humør og livsglede?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg