ER KAMPSPORTJENTA TILBAKE PÅ MATTA?

FIGHT IT!

I går var jeg på min aller første kampsporttrening på nesten tre år. Jeg var skikkelig spent, men jeg var langt ifra nervøs. Jeg gledet meg skikkelig mye til å få kjenne litt adrenalin og ikke minst kjenne på litt skikkelig trøkk!

Det jeg var aller mest spent på var om fallteknikken satt. Og sparkene. Jeg skulle jo bli kastet i bakken og lignende, så jeg var usikker på om mitt brune belte holdt standarden, for da bør man takle å bli kastet og ikke minst lande så behagelig som det lar seg gjøre.

 

Å joda, den satt!

 

Avsluttet med noen kamper, og da må jeg innrømme at jeg var litt småredd. Men jeg måtte bare stå i det tenkte jeg. Og jammen gikk det veldig fint det også. Deilig å kjenne at de 9 årene jeg har trent sporten Ju Jitsu fortsatt sitter i kroppen.

 

Om jeg kommer til å starte på igjen? Ja, jeg tror faktisk jeg kommer til å gjøre det.

 

#jujitsu #kampsport #trening #sport #helse #utfordring #kast #spark #Motivasjon

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg