ET GLEDELIG GJENSYN – OG 70 KRONER FOR ROMKAKE

I dag får jeg besøk av ei god venninne av meg som jeg ikke har sett på 1 år nå. Vi begge bor i samme by, og vi har avtalt å møtes flere ganger, men det har bare ikke blitt sånn.

Så i dag kommer hun på besøk hos meg, og da er det ekstra digg å ha noe å by på. Å når det gjelder det med å ha noe  by på, så tenkte jeg å fortelle dere at Soknedal Bakeri Ila har i dag romkake til 70 kroner. Så for deg som ikke fikk nok kake i går, så har de noe du kan bite i.

 

Selv fikk jeg ikke spist noe kake i går, så jeg tar igjen kosen i dag istedenfor.

Jeg var hos Sokendal Bakeri Ila her om dagen å tok disse bildene, og i og med at jeg så at de hadde tilbud på kake, så ville jeg være litt snill å reklamere for de selv også. Jeg har god tro på karma, så da vil jeg gjerne være litt snill og behjelpelig når jeg kan.

Åpningstiden er til klokken 17.00 i dag,  og tilbudet gjelder også kun i dag.

Håper dere som feiret i går fikk en fin dag.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg