FERIE I HAVGAPET – MAUSUND

Nå nærmer det seg slutten av min første ferieuke. Det har heldigvis vært en lang uke, med tanke på at det er godt med ferie nå. Nå befinner jeg meg i havgapet, eller Mausund om du vil. Og her blir jeg på ubestemt tid. Dagene har vært veldig fine. Jeg har vært i fjæra å funnet små krabber, spilt litt fotball, fisket og spilt masse kort/brett spill.
Solen har stekt godt i dag, men i skrivende stund er det mye vind og regn. Deilig å sitte inne å høre på været. Og jeg toppet kvelden med nystekte boller. I sin tid ble jeg kalt for bollejenta. Og det av den enkle grunn at jeg kjøpte meg alltid en åtte pakning med rosinboller som jeg spiste iløpet av arbeidsdagen. Men nå er den tid forbi, da jeg lærte etter hvert at boller til lunsj var kanskje ikke det mest fornuftige.

 

 

Her ute kan jeg fort bli litt rastløs, men jeg har så godt av det. Hadde jeg vært hjemme hos meg selv i det nye huset vi kjøpte for bare 1,5 måned siden, så kan du banne på at jeg har malt, flyttet litt om på ting og ikke minst hatt alt annet enn 100% ferie. Jeg er ikke skapt for å sitte stille, så denne ferieturen ut til Mausund har helt klart vært nødvendig og bra for meg.

 

 

I morgen begynner min andre ferie uke av tre. Det er bare å nyte <3

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg