FERIEN ER OVER – KLAR FOR FØRSTE ARBEIDSDAG

Dette bildet minner kanskje mer om ei jente som skal ut i ferie enn ei som kommer fra ferie. Men i dag er altså min første arbeidsdag etter tre uker med ferie. På en måte har det ikke gått fort, men nå når ferien er over så føles det ut som at den raste avgårde.

 

Jeg blir nesten litt våt i øyekroken over å tenke på så fint jeg har hatt det. Ferien i år overgår de aller fleste jeg har hatt noen sinne i voksen alder. Jeg har fått sett mye, vært med de aller beste i mitt liv og jeg har utfordret meg på flere områder.

 

Ferie er helt klart godt og nødvendig. Og etter skoleåret i vår og i tillegg til en pangstart på jobb, så var det uten tvil behov for 3 uker ferie.

 

Heldigvis har jeg mye i vente nå tiden fremover som jeg kan se frem til. Ofte synes jeg det kan være litt tøft å avslutte feiren for så å jobbe og starte med stress rett etter en ferie. Men samtidig så vet jeg at jeg kommer raskt inn i de gamle rutinene.

 

Nå gleder jeg meg skikkelig til å sykle til jobb der jeg treffer mine medarbeidere og fastkundene mine. Jeg skal innrømme at jeg har kikket innom vaktlisten min i ferien noen ganger for å se hvem som har bestilt time hos meg. Man blir jo litt glad i disse kundene etter mange år.

 

Men nå må jeg komme meg avgårde på jobb. Knærne er bare 70% enda etter jeg gikk opp Galdhøpiggen, så jeg håper at arbeidsdagen blir fin på tross av det.

 

 

Lag dere en koselig dag, om du har ferie eller ei.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg