FERIEN I ÅR MÅ VÆRE DEN BESTE NOEN SINNE!

Jeg har tenkt en del på denne ferien nå som jeg har feire. Er det mulig å ha det så bra på ferie? Er det virkelig så fint som jeg har det? Ja, jeg har tenkt mye på dette. Det er alltid noen ulemper med ting, men jeg skal være helt ærlig å si at jeg har ikke hatt en så fin ferie i voksen alder noen sinne.

 

Den andre ferieuken var jeg på Røros i 22 varmegrader og sol. God mat, drikke og en stor dersj kjærlighet. Ja, jeg svever på en rosa sky, og det føles som om det aldri vil ta slutt. Så jeg må si jeg føler me heldig.

 

 

 

Jeg er så utrolig takknemlig for det jeg har opplevd nå i sommer. Enda har jeg denne uken igjen av ferien og på torsdag skal jeg gjøre noe crazy. Mer om det kommer. Selv synes jeg det er utrolig kult at jeg skal gjøre dette. Aldri skjedd før, så det kan være det gir mersmak, eller at det bare blir med den ene gangen. Tiden vil vise.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg