GODE VENNER VOKSER IKKE Å TRÆR

En ting er sikkert, og det er at jeg setter så utrolig stor pris på mine venner. Nå er kanskje ikke denne jentegjengen venner som jeg møter så ofte, men de er der. Å vi har det utrolig hyggelig sammen når vi først møtes.

De har både barn og kjæreste å holde fingrene i, og jeg har studiet og mitt hektiske liv. Så når vi først møtes er det himmelsk  – rett og slett.

 

Bildene er ifra hytteturen som vi hadde i fjor høst.

 

Wenche er ei utrolig flott og morsom dame som jeg har kjent siden 2007 eller 2008, i så fall over ti år. Hun er også utdannet frisør som meg.

Jeg hadde jo et mål i 2018, og det var å bli mer glad i naturen. Jeg er som oftest innendørs å løfter vekter, så målet var å være mer utendørs. Noe det ble en del av.
Men en fjellgeit er jeg nok ikke riktig enda, da det krever nok litt mer tid.

 

Jeg lo masse på denne turen. Å jeg spiste mye på denne turen. Vi er allerede igang med å planlegge en ny hyttetur, noe jeg virkelig ser frem til. Jeg vil nesten tro at dere som ser bildene kan finne på å dra litt på smilebåndene ved å se på bildene.

 

Noen ganger lyver bilder, som vi alle er kjente med. Men disse er det lite sensur på. Rett og slett utrolig koselig.

Å som sagt, det skal litt til for meg å bli en fjellgeit. Ikke vet jeg hvordan jeg skal kle meg heller. Om det ble varmt?

Joda, det ble da det.
Oppoverbakker? Joda, det ble da litt av det også.

 

Klaget jeg? Aldri.

Kaffe og noe å bite i, det er en sikker vinner hos mitt hjerte. Jeg er kjent for å spise mye. Men så er jo mat utrolig godt også da.

Så en skikkelig tur med gode venner, det anbefales.

 

Nå håper jeg vi får spikret den helgen, å bare bestemme oss. Det handler ofte om å bare sette en dato. I så fall er det en god start.

 

Å husk det – gode venner vokser ikke på trær, så ta godt vare på de du har.

 

#tur #reise #hyttetur #venninner #venner #opplevelse

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg