GRATULERER MED MORSDAGEN – EN GAVE FRA MEG TIL DERE

Reklame | Brazfit

Hvor koselig er det ikke med morsdag? Jeg tror dette er det første året jeg ikke er lei meg og tris, for å være helt ærlig. Jeg må si jeg liker den trygge jenta jeg har blitt. Jeg har forandret meg så utrolig mye personlig bare det siste året, og da til det bedre.

Jeg kan fokusere på det som er kjipt om jeg vil, men jeg ønsker heller å være glad på andres vegne på denne dagen. Selvfølgelig er det trist at mamma er død, for all del. Men, jeg har hatt så my fine opplevelser med denne dagen som jeg heller ønsker å fokusere på.

Jeg pleide alltid å lage kaffe og mat på sengen hennes som liten. Selvlagd kort også, naturligvis.

Men i voksen alder så har jeg fått gleden av å hatt mange barn i livet mitt. Alt ifra tantebarn til fadderbarn, og barna til mine venner.

 

Så her kommer det litt bildedryss av en kul gutt som heter Emrik, som jeg var tante til for noen år siden. Og hva passer vel ikke bedre enn meg og en kul kid – der jeg trener i treningsklær fra Brazfit?!

 

Og for dere som lurte, jeg har fått tillatelse til å dele disse bildene.

Trening utendørs med barn. Flere fordeler med det. Masse latter, svette og frisk luft.

 

I dag så vil Brazfit nemlig gi noe ekstra til dere. Dere kan få hele 40% på hele nettbutikken i dag, nettopp på grunn av at det er morsdag.

Så kanskje du har noen du vil overraske? Hva er vel bedre enn å få noe uventet? Det beste jeg vet er overraskelser. Å treningsklær blir det aldri nok av.

 

Dagens kode er: mor40

Vanligvis så gir jeg dere 20%, og dere vil alltid finne koden dere trenger ellers på min Instagramkonto, @randiae

 

Ønsker dere alle en super flott dag videre. Nyt øyeblikkene og de gode samtalene. Selv skal jeg sitte med nesen i mine økonomibøker. Så dere vet ikke hvor heldige dere er.

 

Nyt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg