HEEEEELG OG JEG SKAL PÅ HYTTETUR! RØROS NEXT!

Peiskos, øl, vin, smågodt, potetgull, spill, ski, gåturer, mat, mat og mat. Jeg gleder meg skikkelig til jeg nå skal stikke avgårde med jentene mine på hyttetur – for andre gang.

 

Peiskos dere – det liker vi.

 

Ja, og på fritiden dere, så leker jeg at jeg er en viking. Kulde – tss, det er for pingler.

 

Okei, fun facts – jeg hater å fryse!!

 

Uansett, jag bjuder på!

 

Bildene her er ifra i fjor høst, da vi var på Oppdal. Herregud som jeg gleder meg nå. Ser på bildene og tenker på alle de rare og gode samtalene vi hadde. Jeg elsker virkelig å dra på tur med denne gjengen.

 

 

 

Og dette er i ferd med å bli en tradisjon. Det er så fantastisk å kunne være en del av noe som dette. Jeg har alltid vært misunnelig på de jentene som har sin gjeng de reiser sammen med. Jeg for min del møter denne gjengen alt fra 1 til 3 ganger i året. Selv om vi alle bor i samme by. Så da er det ekstra fint å kan legge inn en slik reise der vi faktisk prioriterer det å sette av tid sammen.

 

Jeg har mange venner, men fra ulike gjenger.

 

Gode venner er minst like viktig som det å pleie et kjærlighetsforhold. Det handler om å se hverandre, sette av tid som innebærer mer enn å bare eksistere i samme rom.

 

Et forhold er i bunn og grunn det man har med alle mennesker man har rundt seg. Nå ble jeg litt vel dyp her, men la gå.

 

Men hey, nå stikker jeg til Røros. Og jeg skal ta me ski. Herregud, det blir komedien sin det. Tvi – tvi – god helg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg