HEKTISK TID – EN SPENNENDE TID I MØTE

Jeg trodde jeg skulle få mer tid til å blogge etter å ha levert bachelor, men der tok jeg feil.

 

Det har gått i ett. Og det har det vel strengt talt gjort i hele 2020, men etter bacheloren ble levert ble det å jobbe. Kroppen har mer eller mindre vært på høygir konstant, og med travle dager på jobb og nedpakking av hus, blir det lite krefter til overs. Men nå som bilen er pakket med masse ting og tang, kan jeg bare slappe av og nyte kvelden før uken starter på ny i morgen.

 

Og morgendagen blir en utrolig stor dag for min del.

 

Da skal jeg nemlig få nøklene til det nye huset, og innflyttningen starter med det samme. Permanent innflytting blir det nok ikke de første dagene, men nærmere helgen er målet. Det skal bli godt å starte et nytt kapittel i et nytt hus, på et nytt sted.

 

Forandring fryder – jeg kan nesten ikke vente. Måtte morgendagen bli perfekt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg