HELLO WEEKEND!

La roen senke seg, tenker jeg i dette øyeblikk.

 

Kjære vene for en dag det har vært. Jeg har syklet frem og tilbake, hit og dit. Å dere som bor i denne byen har vel observert det regnværet som gikk over til snø, som gikk tilbake til regn igjen og som aldri tok slutt.

 

Svett, våt og sliten.

 

Det er vel stort sett det jeg har vært i dag. Første sykkelturen var på litt over 7 km. Så det har blitt 18 km på sykkelen totalt i dag. Det i seg selv er ikke så alt for mye, men med det været som har vært så har det føltes ut som forferdelig langt.

Avsluttet dagen med å jobbe der jeg knapt hadde tid til å si hei til mine medarbeidere, men fikk fikset seks kunder, og det var jo stas.

 

 

Det beste er at jeg skal reise hjem til pappa i morgen. Har blir jo 62 år i morgen!! Å da tar jeg tidlig helg, men et tonn med bøker blir jo selvfølgelig med. Så frihelg blir det ikke sånn sett.

 

Nå skal jeg straks finne sengen, for nå er jeg forferdelig sliten.
Da er det bare en ting å si – god natt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg