HELT UTSLÅTT – HELT KRISE

På torsdag begynte jeg å kjenne på en skikkelig kvalme og var virkelig ikke i form. I går var jeg mye bedre igjen og følte meg i god form i dag. I og med at jeg ikke har trent siden torsdag og ikke har vært helt i form i det siste, bestemte jeg meg for å utføre noen mobilitetsøvelser med egen kroppsvekt for å trene opp knærne mine som trenger en del mobilitetstrening.

 

 

I tillegg utførte jeg noen lette styrkeøvelser der høyeste vekt var 20 kg, nettopp på grunn av at formen ikke har vært så bra i det siste. Og resultatet av det? Joda, jeg ble i skikkelig dårlig form. Tilbake til start.

 

 

 

Etter trening spiste jeg litt og måtte bare innse at jeg måtte legge meg i sengen. Og der sovnet jeg. I morgen er første skoledag og jeg skulle egentlig på jobb, men jeg måtte endre timelisten min for jeg har ikke sjans. På skolen må jeg da det er første skoledag og det er snakk om kun tre timer der jeg skal sitte rett opp og ned. Det må jeg bare greie.

 

Og er formen bedre i morgen så får jeg ta en vurdering da. Men i og meg at jeg er så dårlig etter 25 minutter med så og si ikke noe som kan kalles for trening, da skal det tydeligvis svært lite til før kroppen blir utslitt slik det er nå.

 

Utrolig leit og kjedelig, men når jeg først blir syk så blir jeg virkelig syk….. Ja, jeg synes utrolig synd i meg selv. Jeg har ikke tid til å bli syk .

 

Uansett – lag dere en fin søndag. Selv prøver jeg å ikke bli stresset over at jeg er blitt syk, men det er lettere sagt enn gjort.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg