HJEM KJÆRE HJEM

Lite kan sammenlignes med denne følelsen – følelsen av å være hjemme.

 

Det er et fantastisk fint vær. Litt vind, men det tåler vi. Solen skinner og det er så idyllisk. Jeg er svært ofte heldig med været når jeg kommer hjem. Det er ingenting å klage på.

Bildene i dette innlegget er tatt tidligere, men de forteller hvordan været er her og nå.

 

Planen i dag er å få lest en god del og jeg er godt igang. Men nå var det virkelig på tide med en god pause. Senere i dag skal jeg henge litt sammen med pappa. Han inviterte meg med på en båttur, men jeg måtte dessverre si nei og prioritere studiene. Men etter det har jeg masse tid sammen med han.

Så får vi se om jeg greier å lure meg selv til å jogge meg en tur. Jeg har ikke jogget utendørs siden desember, så jeg burde egentlig fått til en løpetur. Jeg er ikke så glad i det å jogge, men det tar jeg som en utfordring.

Jeg skulle egentlig delta i et løp, men jeg solgte min billett som jeg hadde for 10km som arrangeres 1 mars. Men grunnet en løpeskade i kneet, så var det fornuftig av meg å selge den og heller trene opp kneet mitt. Verre enn det er det ikke.

Fine, gode og snille pappan min.

 

Selv går jeg å tror at det er lørdag og har en skikkelig helgefølelse. Noe sier meg at denne uken blir lang. Men det føles helt fantastisk ut, spør dere meg.

Å til helgen skal jeg tilbake til Trondheim for å jobbe., så her må jeg nyte hvert sekund.

Det er noe med det å være hjemme. Ute i havet.
Det er virkelig noe jeg kan anbefale dere. Å for å bare nevne det, så ble min kommune Frøya kåret til NORGES BESTE HOTELL. Tenke på det dere.
Så nå er det bare å besøke Frøya og øyrekka. Det kommer dere ikke til å angre på.

 

Lag dere en god dag. Det skali så fall jeg gjøre.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg