HJEMMETRENING ER UTROLIG POPULÆRT – MEN IKKE FOR ALLE

Jeg er utrolig glad i det å bevege meg og det som innebærer trening. Men når det kommer til hjemmetreing med det lille utstyret jeg har tilgang på, så blir det så jeg fort dropper å trene i det heletatt. Jeg er fullstendig klar over alt jeg kan gjøre med lite og fakisk ingen utstyr. Men trening for meg skal være beinhardt, tunge løft med diverste utstyr som får meg til å skjelve i hele kroppen. Og det får jeg til på et treningssenter, og ikke hjemme. Da er det selvfølgelig utrolig flott å få et spark bak med videoer som popper opp, slik at jeg kan bli svett og støl. Det er jo selvfølgelig veldig bra trening. Det er ikke det.

 

Det å jobbe med fysiske ting som det å løfte tungt og bruke kroppen utendørs ved å rydde og lignende er helt klart det beste jeg gjør når jeg ikke kan trene på et senter. Og da gjerne med ruskete vær.

 

Her om dagen poppet det plutselig opp en treningsøkt som ble direktesendt fra et treningssenter i Trondheim på pcen min, så da var det liksom ikke noen unnskyldninger for å ikke trene. Spesielt med tanke på at jeg satt med treningstøy på meg, som jeg har gjort de aller fleste dagene i denne koronatiden.

 

En treningsmatte, en manual og noen strikk. Og jeg var klar for min første økt på tre (!!!) uker.

 

 

Mageøvelser.

 

 

 

 

 

Skulderpress.

 

 

Enarms roing med strikk.

 

 

Pushups med strikk.

 

 

 

 

 

30 minutter gjorde meg støl i to dager etterpå. Kjempe deilig. Siden har jeg ikke trent. Ha-ha.

 

Hva tenker du om å trene hjemme? Er du motivert?

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg