HVORFOR KJØPE NÅR DU KAN PLUKKE?

Med utrolig mye blomster i en enorm hage, er det mye å holde oversikt over. Plutselig har nye blomster begynt å blomstre, og noen har blitt så store og tunge at de ligger nede på bakken. Vi begynner å bli godt kjent med den nye hagen vår og finner etter hvert utav hvilke blomster og lignende som trenger litt mer oppmerksomhet.

 

De som lå litt nede på bakken burde helt klart blitt festet så ikke tyngdekraften tok over. Men jeg tenkte som så at de som hang nede og så mindre pene ut, kunne få komme inn å friske opp stuen vår.

 

Ja, de er veldig rosa, men samtidig fint mot gråfargen jeg har på spisebordet, og den grå vasen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg holder meg hardt så jeg ikke ender opp med å ikke ha en hage med blomster. Det frister stadig å plukke for å ta med innendørs.

 

 

 

Er du glad i kjøpe blomster for å friske opp ditt eget hjem?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg