IKKE FØKK TIL BYEN MIN!

Jeg er både frustrert, redd, utrolig trist og jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

I den trygge, gode og fine byen jeg har bodd i over 13 år, begynner jeg nå å bli redd og usikker. Folk forsvinner. De blir ikke funnet. Og blir de funnet, så blir de funnet i en elv. Hva skjer?

 

Er det noen idioter som dytter folk? Tankene flyr avgårde og jeg vet ikke hva jeg skal tenke.

 

Heldigvis har de funnet tegn på at han siste som er savnet har falt i elven ved et uhell. Men likevel. Det er ikke greit. Det er IKKE greit at dette kan skje. Det må bli bedre sikring og det må tas tiltak som gjør at man kan reagere kjapt og hindre at folk dør.

 

Jeg bryr meg så alt for mye om andre og jeg kjenner disse sakene som handler om forsvinninger gjør meg engstelig. Jeg takler det ikke. Ikke i min by!!

 

#adressa #trondheim #savnet #trist

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg