INGEN ANTIBIOTIKA PÅ MEG – HELDIGVIS

Det ble heldigvis ikke noe antibiotika på meg. Kun en resept på hostesaft. Men den blir vel aldri tatt ut. Det var mer som å ha den der dersom jeg ikke skulle bli noe bedre, men som både jeg og legen ble enig om, så var det beste å la kroppen ordne seg selv og unngå for mye medisiner.

 

 

Jeg liker ikke å ta smertestillende engang. Jeg gjør det selvfølgelig dersom jeg må, men det er skjelden jeg tar medisiner. Kroppen har sikkert godt av å kjenne på litt tenker jeg. Da er den bedre rustet senere også. Men skulle jeg virkelig bli lei av hosten, så finnes det reseptfri hostesaft også så det er ikke verre enn som så.

 

Jeg har trolig hatt et virus som sitter godt igjen. Det er kjempe kjipt fordi jeg er nødt til å ta det me ro. Jeg har lyst til å komme igang med trening, men det ser ut til at det blir noen dager til jeg kan gjøre det. Det blir nok med sykkelturen til og fra skolen kjenner jeg. Å det er snakk om 3 km pr. vei. Så det er ikke så mye trening. Men jeg kjenner at kroppen greier ikke mer heller. Jeg er utrolig trøtt og sliten om dagen så det er noe som ligger i kroppen. Men det går seg vel til vil jeg tro.

 

Dagens frustrasjon og klage. Eller hva du velger å kalle det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg