JEG FEIRER FAKTISK- HURRA FOR KVINNEDAGEN

Ja nå skal jeg slå skikkelig til her med et hyggelig besøk av ei flott venninne. Vi skal kose oss med deilig frokost, kaffe, smoothie og en god latter. Ja, det må jeg si er en perfekt start på selve dagen.

 

Det at jeg feirer er kanskje å ta i, men det er jo kvinnedagen så hvorfor ikke ta en deilig frokost med en venninne. En god start på dagen har vel ingen vondt av.

 

Og som den kvinnen jeg er, så skal jeg også få besøk av mitt kjæreste fadderbarn (en av de, bare for å si det) i kveld. Han skal få en god kveldsmat også skal jeg overraske han med litt ekstra. Så skal han få sove i sengen min. Nei, det blir bra kos.

 

Sist han lå over var han bare 10 måneder. Så nå er det litt mer fart i gutten. Han skal få stå opp med en minst like god frokost i morgen som jeg skal kose meg med i dag. Den gutten der er virkelig skjønn. Så dette blir en bra dag, fra start til slutt.

 

Lag dere en god dag. Smil til alle damer, så skal du se du får et smil igjen.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg