JEG FØLER JEG HAR 100% KONTROLL. DET SKREMMER MEG!

Det har ikke vært så alt mange situasjoner som denne for min del. Jeg opplever at jeg ligger et hestehodet foran skjema med tanke på eksamensperioden. Jeg har jobbet utrolig godt og strukturert fra dag en, på tross av at jeg er utrolig lei av å studere. Men den staheten er og forblir min gode venn. Det kan ha en sammenheng med at jeg har kun en gruppeeksamen og de fire andre eksamene er på en måte opp til meg selv.

 

Jeg liker å jobbe godt og vil gjerne føle meg ferdig noen uker før en innlevering eller rett og slett før eksamensperioden starter. Det kan enten gå skikkelig bra, eller gå sånn passe. Faren med at jeg føler meg såpass klar kan selvfølgelig være at jeg slapper mer av når det nærmer seg. Men igjen så er det godt å kan gå inn i eksamensperioden å være litt avslappet.

 

Jeg skal selvsagt jobbe og stå på til siste dag, men det er ubeskrivelig deilig å kjenne på denne følelsen.

 

 

Tenk at jeg nå skal begynne å søke jobb. Det er så utrolig deilig å tenke på. Det hjelper selvsagt på motivasjonen.

 

 

Nå er det bare å fokusere og gjøre den jobben som må gjøres. Og det i et behagelig tempo, for en gang skyld.

Lag dere en magisk kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg