JEG HAR MELDT MEG PÅ WOX TRØNDELAG – IGJEN!

Da er det nok en utfordring for denne jenta. Nemlig et krevende, vått, villt, tungt, morsomt, vondt og smertefullt hinderløp.

I fjor var den på 8 km med 40 hinder. I år er det 10 km med over 40 hinder, men det hindrer ikke meg i å tøye mine grenser.

 

Bring it to me!

 

Dere kan lese om hvordan jeg beskrev min opplevelse med WOX for første gang her.

 

 

Når bildet her ble tatt, var det snakk om bare noen få timer til jeg skulle delta på løpet.

 

Nå som jeg har erfaring med løpet, vet jeg hva jeg må øve på og hva som er mine svakheter. Selv om jeg har erfaring med det, vet jeg ikke helt sikkert hva som venter meg. Men en liten anelse har jeg jo.

 

Håper dere vil følge meg på veien på min instagramkonto, @randiae

 

Det gledes. Det er ikke mer å si om det.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg