JEG KAN ENDELIG SI MEG FERDIG MED 2/3 ÅR PÅ BI!

Først må jeg bare si beklager så enormt mye med at dette blogginnlegget er skikkelig rotete med tanke på bildene. Det ble tatt bilder med ulike mobiler i går og det vises ganske godt da det er ulike størrelser og kvalitet på bildene. Jeg tenkte å lage de like store, men de ble bare skurrete. Så da får jeg bjuda på med et slik innlegg denne gangen.

Kameraet mitt er ikke her nå, så om det skulle bli litt ymse bilder så tenker jeg at det får ha sin sjarm det også.

 

I går hadde jeg avsluttningsfest for venner fra klassen. Jeg og en til lagde taco og gjorde alt klart til våre flotte venner skulle komme Det var så koselig.

 

Jeg pyntet meg i går, første gang på skikkelig lenge. Rettet ut håret og oppdaget at håret mitt hadde jammen meg blitt langt siden sist. Jeg klipte ganske mye slutten av april, og siden har jeg knapt krøllet eller gjort noe som helst med håret. Så det var gøy å se at håret hadde blitt langt. Haha – jeg har knapt sminket meg eller sett meg selv i speilet de siste 6 ukene. Så mye som skjer.

Og når det gjelder det der så nevnte jeg at jeg var 30 år til en i klassen, å det slo meg at jeg har knapt registrert det eller har sagt til noen at jeg er 30 år. Det var skikkelig rart å høre seg si: jeg er 30 år. Å jeg har bursdag i november. Jeg ble rett og slett skremt over hvor fort dette halvåret har gått. Kjære vene – tenkte jeg. Det går så alt for fort.

 

 

Skikkelig glad jente som kunne smile med god grunn. Men så tom i hodet samtidig.

 

 

 

Litt av maten vi hadde fikset. Glemte selvfølgelig å ta bildet av bordet når det var dekket med masse deilig mat. Men minnene har jeg med meg.

 

 

Det ble også tatt noen bilder. Dette var gøy.

 

 

 

 

 

Ellers har jeg gått 6 km i dag med ei venninne fra klassen. Det var skikkelig koselig. Å nå holder jeg seriøst på å sovne. Jeg skal løpe 5 km i kveld, jentebølgen. Så jeg må faktisk legge meg å sove en liten halvtime om jeg skal greie det. Jeg har hodepine også, så det er sikkert ikke det smarteste jeg gjør. Men nå er jeg kjent for å legge smerte til siden og fullføre målet. Å da selvfølgelig angre etterpå. Det er ikke så farlig, tenker jeg.

 

 

 

Å med dette bildet sier jeg – lag dere en super dag.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg