JEG LYKTES – DEN FØLELSEN

Jeg må si jeg er utrolig fornøyd og imponert over meg selv med tanke på gårsdagens økt (dere kan se 2 videoer fra økten på instagramkontoen min, @randiae). Det var så utrolig morsomt. Vanligvis så trener jeg på morgenen, med mindre det er gruppetimer. Jeg føler meg ganske så mye sterkere og pigg når jeg trener på morgene, og jeg kan se forskjell på treningsøktene, basert på energi.

 

Men i går så hadde jeg kun vært hjemme å studert, så kroppen har fått ganske my hvile, sammenlignet med hva den vanligvis gjør. Jeg sykler der jeg skal, så jeg forbruker masse energi iløpet av en dag, så det er helt klart med på å påvirke min trening.

 

I går spilte kroppen virkelig på lag. Jeg lyktes der jeg trodde det kom til å bli bare tungt og grusomt – den følelsen.

 

I går var det overkropp som var i fokus. Vanligvis så passer jeg på å trene hele kroppen når jeg først trener, for jeg vet at det kan komme uventede ting som gjør at treningen på utsettes. Det vil si at det i en periode kan bli mye overkoppsøkter, og lite beinøktøkter – etc,.

 

Uansett, overkroppsøkten gikk over all forventning. Sjekk videoene på Instagram og la deg inspirere til å trene i dag.

 

Lag dere en god dag!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg