JEG PRESSER MEG – OG DET ER EN KUNST!

Reklame | Brazfit

Om jeg alltid er like flink til å presse meg vet jeg ikke. Men om jeg er et konkurransemenneske, ja det er idiotsikkert.

 

Jeg elsker å tynet ut det siste av det aller siste, men så forbannet jeg kan bli av å ikke prestere. Det vil si, på siste settet der jeg har som mål å greie fire reps, og greier “bare” 3, ja da kan jeg bli så ubeskrivelig sint på meg selv. Helt til jeg forstår at jeg har all grunn til å være fornøyd.

 

Men det er vel en del av gamet.

 

I dag ble det fokus på spenst, eksplosivitet, grepsstyrke, pullups og dips.

 

 

Når jeg var ferdig å trene, ville jeg kjøre maks på dips. Jeg hadde trent med strikk og fem runder på dips tidligere, men jeg ville avslutte økten med å tyne utav meg det aller siste.

 

Se videoen av meg på min instagramkonto @randiae der jeg tar dips. Vil bare forberede dere på et vrengt trynet og maks svette.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg