KJIPESTE AV DET KJIPESTE I EN KJIP PERIODE

Den følelsen liksom. Når det bare står på som fullt og ikke vil gi slipp. Det er aldri direkte morsomt å være syk, men nå er det en og en halv uke siden jeg ble i denne formen her. Jeg har vært i flere møter og forelesninger likevel, å har vært nødt til å bite tennene sammen.

Og i timene sitter jeg å fryser og folk nyser fra alle kanter. Kanskje ikke så rart at det tar tid å bli frisk, når alle rundt meg er syk….

Foto: Cassandra CosteMen det går vel over om ikke så alt for lenge. Det som stresser meg oppi det hele er at jeg har meldt meg på et løp på en mil, og jeg fikk jo en liten skade i kneet som jeg ikke har fått trent opp godt, så det blir en pangstart for mitt kne.

Så hvis jeg ikke kommer meg på trening innen en uke, så er det spørs om det løpet ryker.  Ikke på grunn av at det vil bli en dårlig tid og mindre bra prestasjon, for jeg kan alltids fullføre. Det er det minste problemet. Jeg kan gå også, om det skulle bli behov for det.

Men det er skaden i kneet jeg er mest bekymret over. For jeg kan ikke utsette kneet for en mil med løpetur, når det blir vondt etter bare tre km. Da må egoet legges vekk, og sunn fornuft komme frem.Så vi får se da. Om mitt første mål for 2019 ryker. Mitt første løp som er på en mil ryker, ja da blir Enge en smule sur og lei seg. Men, helsen først har jeg hørt….

 

Er du i samme situajson selv der du føler at du aldri blir kvitt forkjølelse og vond hals? Du kan trøste deg med at du ikke er alene om det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg