KOSEKVELD MED VERDENS BESTE

Snakk om å ha ferie. En skulle kanskje tro jeg hadde tid og mulighet til å sette meg ned for å blogge, men det har vært mer enn nok å holdt på med. Ferien startet med en god del regn de første dagene, men så ble det oppholds og sol.

 

Jeg må si jeg koser meg utrolig mye nå i ferien. Jeg legger meg ikke så alt for sent, jeg sover lenge (til kanskje ni…) og har ikke noe å stresse med. Nå er jeg på Hitra og her skal jeg kose meg litt noen dager til før jeg og kjæresten min reiser videre.

 

Bildene er ifra en annen kveld vi koset oss, men jeg må nesten ta bilder av kveldens utvalg av ost og kjeks, da det er ekstra fint nå i kveld. Så skal dere få se…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg og kjæresten min kose oss skikkelig med ost, kjeks, pølse, vin med mere.

 

 

 

 

 

Nå skal jeg og verdens beste kose oss. Nyte tiden og ferien. Dette kaller jeg livet.

 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg