KVELDSKOS OG INNEKOS

Jeg er helt sikkert alene om å ha baket nå som vi er nødt til å være mest mulig hjemme. Det har blitt laget både skinkehorn, brød, pinnebrød, kanelboller, boller og skoleboller her i huset. Det er veldig koselig å ha litt godt i fryseren også. Men hvor lenge det blir liggende er veldig usikkert.

 

I dag var det boller og skoleboller på menyen etter en skikkelig hjemmelagd julemiddag med ribbe og julepølse. Det var veldig godt. Julen varer helt til påsken vet dere.

 

 

 

 

 

 

Jeg for min del greier meg fint med bakst til lørdagskos i kveld. Mine kiloer ramler bare av fortiden så det skader absolutt ikke med noe søtt og godt for min del.

 

 

 

 

 

 

Håper dere har hatt en fin helg så langt. Kos dere og ta gjerne en telefon til en du er glad i, eller send en melding som viser at du tenker på de. Det koster ingenting. Det er helt gratis, og det betyr så enormt mye.

 

Ta vare på dere selv.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Ser kjempe godt ut 🙂 Fikk lyst til å bake nå, hehe. Det er absolutt viktig å ta en telefon eller sende en melding til de man er glad i <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg