LETT ER DET SLETTES IKKE. MAN MÅ BARE BESTEMME SEG!

Reklame | Brazfit

Jeg må innrømme, og det gledelig, at jeg slet skikkelig med det å skulle finne frem treningsgelden på stuegulvet. Å dra på treningssenteret å trene det som står på planen min, og kjøre meg fullstendig ut, er noe jeg bruker og liker. Det er liksom rutinen min i den virkelige verden. Hjemmetrening har aldri vært min greie. Og det var ikke lett for min del å skulle begynne å teste ut dette heller. Etter en måned bestemte jeg meg for at jeg skulle ta meg sammen.

 

Jeg skriver en treningsblogg og jeg skal inspirere mine lesere. Hvor ble det av den glade treningsjenta? Det har vært tøft, og dagene er varierende i lys av mitt humør. Heldigvis er de fleste dagene gode, enkle og fine. Men plutselig kan jeg bli overrasket over at dagen er tung og jeg føler meg trist. En sammenheng mellom at jeg savner vennene mine, å dra på jobb (jeg er et arbeidsjern og elsker å jobbe), se mennesker generelt og føle meg litt mer fri. Som student føler jeg meg generelt satt litt fast da det er så mye forpliktelser tilknyttet til det.
Og nå er selvdisiplin og struktur helt avgjørende for å komme seg igjennom det siste av bacheloren. Lett? Nei.

 

Men om trening er medisin, er det ingen tvil om. Så hjemmetrening er og forblir min rutine nå. Alt ifra noen få styrkeøvelser til et helt program. Og den beste måten å få det gjort på er å starte med å ta på seg treningsklær fra morgenen av, fortell noen at du skal trene, og med det har du laget deg en forpliktelse. I dette tilfelle kan du i bestefall få litt dårlig samvittighet for at du ikke trente.

 

 

 

Treningen kan utføres innendørs og utendørs. Med og uten utstyr.

 

Pushups.

 

Enarms roing. Annenhver arm.

 

 

Sidehev.

 

 

 

 

Knebøy med hopp. Genialt i trapp.

 

Lyst til å se nærmere på treningsklærne jeg har på? For å se på tightsen, trykk her. Overdelen, trykk her. Med min rabattkode randiae20, får du 20%.

 

Så da vet du hva du skal gjøre for å komme igang.

 

  1. Ta på deg treningstøy
  2. Fortell noen at du skal trene i dag
  3. Do it!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg