LEVERING AV LEXUS OG TO PARACET

 

I går var jeg med å leverte en Lexus til en kunde på Agdenes (omtrent 1t og 30 minutter fra Trondheim), selv om jeg våknet med hodepine, kvalme og var sliten som en dupp. En kunde må alltid komme først og det var alt for sent til å trekke seg, selv om jeg absoutt burde holdt sengen. Men med to paracet ble det litt bedre.

 

 

Jeg og en av mine medarbeidere kjørte hver vår Lexus og leverte en bil. Det var utrolig kult. Lexus forbinder jeg med luksus – og det med god grunn. Utrolig god å kjøre og mye fine detaljer og smarte duppedingser.

 

 

 

 

 

Vel hjem klokken 12.00 spise jeg litt mat før jeg tok en dupp på 2,5 time. Kunne ha sovet enda lengre, men det er bedre å få en god natt med søvn på kvelden.

 

I dag føler jeg meg litt bedre, heldigvis. Så jeg tror og håper at dette er kortvarig.
Ellers prøvde jeg meg på min nye racersykkel. Jeg har aldri før hatt sko som man klikker fast pedalene med, så dette skremte meg litt, men jeg regnet med at det skulle gå på et vis.

 

 

Jeg tråkket på for å få god fart for å kjenne litt på sykkelen. Det var uten tvil enorm stor forskjell på vanlig sykkel og racer. Jeg øvde meg litt med å klikke de av og på, men det endte opp med at jeg ikke fikk løsnet den ene pedalen og der gikk jeg på trynet.

Det ble nevnt at jeg landet svært elegant, så fallteknikken fra kampsporten kicket inn. Men i sykkelverdenen skal man visst holde fast i styret når man faller av. Til og med sykkelen landet perfekt, rett opp ned, som om man skulle fikse noe på den. Så her sitter jeg gul og blå med litt smerter i hånden. Men det var en rik erfaring, for en vel si. Opp på sykkelen igjen, sånn passe irritert på seg selv syklet jeg videre og øvde mer. Jeg må nok trene litt mer på dette.

Jeg må jo bare få det til….

Har du hatt en lignende hendelse på racer? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg