LOOK AT ME – A NEW HAIRCOLOR!

Jeg kunne helt klart ha tatt bedre bilder enn dette på en sen lørdagskveld, og da heller med kameraet mitt. Men er man lat så er man lat.

Kanskje jeg får tatt noen bilder senere. Uansett, så sitter jeg ene og alene hjemme og koser meg med serie. Noe annet fristet ikke. Ikke litt heller. Kroppen har vært så sliten de siste to ukene pågrunn av sykdom, så når jeg føler meg trøtt og sliten, så lytter jeg til kroppen.

Dagen har gått med på å jobbe, og rent lite annet.

Selfie, selfie… Selfie. Ja, det ble lite variasjon. Men hey – ville bare vise dere mine nye hårfare som for meg føles veldig mye mørkere. Men hva synes dere?

 

Hva gjør du i kveld? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
      1. Tusen takk 😀
        Ja, det håper jeg også. Jeg som var så godt igang med treningen!! Er jo så typisk.

        Ha en super kveld – og takk for at du tok deg tid <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg