MAKS AVBREKK FRA VIRUS OG ANDRE BEKYMRINGER

Jeg skal ikke sitte en lørdagskveld å sutre og klage over hvor trasig alt er. Nettopp av den enkle grunn at jeg nå, etter en tung uke, endelig føler at jeg har det ganske bra. Jeg har ikke en jobb å gå til, ikke har jeg krav på dagpenger fordi jeg er fulltidsstudent, jeg har huslån og studielån. Men jeg har heldigvis helsen i godt behold og her jeg er nå føler jeg at jeg er langt vekk ifra virus og alt som har med bekymringer å gjøre.

 

Etter å ha vært innendørs nesten konstant i over en uke, var jeg i kveld ute på en kveldstur og nytet noen timer med kjæresten min og barna hans. Båltenning og pinnebrød med mere. Helt fantastisk og en kveld jeg kommer til å huske resten av mitt liv.

 

 

 

 

Oppskriften på pinnebrødet her var bare helt magisk. Jeg har prøvd en annen oppskrift tidligere, men den ble bare klissete. Denne ble helt perfekt.

Du trenger følgende for 6-7 pinnebrød:

4 dl hvetemel

1/2 ts salt

2 ts sukker

2 ts bakepulver

5 ss olje

ca 1 1/2 dl vann

 

Slik gjør du:

Bland alt det tørre først, og tilsett deretter vann og olje. Rør sammen til en glatt deig.

 

Jeg oppbevarte den i en brødpose.

 

 

Jeg savner vennene mine og pappa, men jeg er glad jeg har noen rundt meg nå som er veldig glad i meg. Utrolig mye ble plutselig både utsatt og snudd på hodet for min del. Men jeg har opplevd verre ting enn dette, og jeg vet det vil komme lysere tider.

 

 

 

 

 

Det å kle seg godt, lukke øynene og bare nyte stillheten.

 

 

Livet.

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg