MIN HALLOWEEN-FEIRING! #BARNEVENNLIG

I går var det halloween og dette skulle bli min aller første feiring med barn. Og jeg vet nesten ikke hva som er best. Hallovin eller halloween. Tok dere den?

 

Jeg har hatt kraftig hodepine i en uke nå, og den har ikke tenkt å gi seg med det første. Men på tross av det satte jeg min form i siste rekke. Hva gjør man ikke for barna liksom. Etter å ha sovet noen timer på dagen, var jeg klar for å servere en knallblå gele med et øye, som en ekstra overraskelse. Og det var vel første gang jeg kunne se at de var skeptiske til noe godt å bite i.

 

 

Men jeg tok den ikke helt ut alene. Jentene var bedt på halloweenfest med to andre jenter. Der fikk de servert fargerik mat, giftig julebrus, røde muffins med mere.

 

 

 

De danset, lekte gjemsel, spiste, spiste og spiste.

Jeg syntes det var utrolig morsomt å få oppleve denne dagen med barn. Kjære vene hvor takknemlig jeg er for å ha søte små i livet mitt – virkelig <3

Feiret du i går?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg