MIN HØSTINSPIRASJON! LA DEG INSPIRERE!

For en tid tilbake så jeg bare på en årstid som fin. Og det var sommeren. Med årene har jeg forstått mer av hva de som har vært eldre enn meg selv har ment med at både høsten og våren, selv vinteren kan være fin. Jeg tror det er en fordel å se etter hva som er så ulikt, og unikt, fra den årstiden man går vekk ifra, og hva som er så fint med årstiden man beveger seg inn i.

 

Høsten er kommet, og det er helt klart en friskere luft, samt noen fantastiske farger.

 

Bildene ble knipset før helgen, og de ble så som så. Men slik ser det altså ut nå i den ene delen av stuen.

 

Disse ble plukket fra egen hage. Det er utrolig fint å se på alt det nye som dukker opp. Noen blomster dør, og andre kommer til. En fantastisk gave å ha denne muligheten. I så fall setter jeg utrolig stor pris på å kunne rusle litt rundt i hagen for så å plukke med meg noe som kan friske opp innendørs.

 

 

 

 

 

Gangen har også fått noen høstfarger.

 

 

Og det har også stuen fått.

 

 

Hva liker du med høsten? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg