MYK SOM EN KATT

Reklame | Brazfit

Jeg er så utrolig glad og fornøyd med egen innsats når det kommer til det å tøye ut og jobbe med mobilitetsøvelser for å få en bedre helse. Nå har jeg ikke jogget på over tre uker og knapt trent tung styrke. Kun fokusert på hjemmeleksen fra kiropraktoren, og det har ført til at jeg er mindre støl og jeg har blitt mer mobil.

 

Senere i dag skal jeg til kiropraktoren, så jeg håper han merker en forskjell. Sist gang merket han ikke så stor forskjell, så jeg håper jeg får en annen beskjed i dag.

 

 

Dette bildet skal jeg ta vare på for å sammenligne med. Her er jeg ikke så myk akkurat (2 uker siden).

Myk som en katt er kanskje veldig overdrevent, men er jo stor forskjell på meg nå merker jeg.

 

Det er to ting jeg aldri har likt, ja nærmest hatet det.

  1. løping
  2. uttøying

 

Nå har jeg i underkant av ett år tvunget meg utenfor komfortsonen å jobbet med det å like å jogge. Det krevde mye av meg, men jeg greide å komme dit at jeg faktisk begynte å like det.

 

Uttøying slet jeg mye med for bare tre uker siden. Jeg likte det ikke fordi jeg slet med å puste når jeg tøyde ut. Litt utålmodig kanskje? Uansett, jeg opplever mestring fordi jeg innser at jeg blir mykere og jeg innser at jeg får jammen meg til å puste.

 

VI har jo kanskje lett for å unngå ubehagelige og kjedelige ting. Men jeg blir så inspirert av å lære mer om meg selv og det å utfordre, så nå er jeg helt sikker på at jeg kommer til å tøye ut nesten hver eneste dag. For hvem vil ikke være smertefri, myk og føle seg bra?

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Mens jeg er stiv som en stokk nå som det ble kjøligere i været, enten jeg vil eller ei. 😁
      (Revmatiker)
      Bare stå på, du får mye igjen for det når alderdommen krever sitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg