NÅ LEGGER JEG INN ÅRENE. ANTIBIOTIKA NEXT?!

Nå har jeg gått i to uker med en forferdelig hoste. Jeg tenkte jo som så at det var utrolig merkelig å bare ha hoste og ikke noe annet. Ikke var jeg slapp og ikke hadde jeg tett eller rennende nese. Kun hoste. Helt til jeg både ble slapp, fikk tett og rennende nese..

 

Nå er det to uker siden det startet og det har ikke blitt bedre. Etter en uke ble jeg anbefalt å dra til legen, men så sta som jeg er så gjorde jeg ikke det. Hallo, tenkte jeg. Hvem greier ikke å hoste en periode?! Det går da over av seg selv.

Eller ikke…

 

 

Så da måtte jeg legge inn årene i dag for så å ta en telefon til legen. Det er forferdelig mange som har slitt med hoste i det siste, har jeg fått med meg. Å de aller fleste har begynt på antibiotika. Så da regner jeg med at jeg vil få det samme. Jeg er absolutt ikke glad i antibiotika. Det kunne jeg gjerne holdt meg unna. Men må jeg så må jeg. Tiden vil vise.

 

Det vil bli en 9,5 km sykkeltur, ca. Til legen også til skolen rett etterpå. Det går sikkert helt fint det..

 

Uansett, lag dere en god dag. Det er mandag og det er en helt ny uke. Tenk på det dere.
Grip dagen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg