NÅR DET BARE ER EN TING Å SI – UBESKRIVELIG

Ja, det er faktisk ubeskrivelig. Det er nesten to måneder siden jeg var hjemme på Mausund sist gang, så nå er det bare å nyte hvert eneste sekund.

 

Pappa var så snill å lagde fiskemiddag til jeg kom hjem, noe jeg gjerne alltid foretrekker når jeg kommer hjem.

 

Og dessert ble det også. En deilig og søt berlinebolle. Det passet meg utmerket.

 

Nå skal jeg slappe av med en god bok, det vil si studering. Jeg fikk lest litt tidligere i dag også, men det gjenstår fortsatt litt jobb.

Å resten av kvelden? Jo den skal nytes med å slappe av og lade batteri. Det har vært en hektisk dag, men samtidig en veldig fin dag.

Så da er det bare å nyte hvert sekund og la roen senke seg. Men først – lesetid.

 

Og skulle du ha noen ønsker om tema du vil jeg skal skrive om eller om det er andre ting du skulle lure på, så er det bare å legge igjen en kommentar.

 

Lag dere en god kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg