NÅR LITT ER BEDRE FOR MEG ENN INGENTING

Endelig en liten smak på det jeg har savnet. Nemlig litt trening. Jeg hadde et ønske om å komme meg på en liten løpetur i går, men det ble ikke noe av. Men i dag så fikk jeg meg en treningsøkt, og da på sykkel.

Jeg syklet i totalt 30 minutter og jobbet i sone 5 i 20 minutter, og ja, jeg må si det var litt som en straff til meg selv – kanskje. Det var lite som minnet om det å ha det gøy, men jeg gjennomførte og greide å tyne meg skikkelig.

For dere som ønsker, så kan dere følge meg på min instagram @randiae og på Strava.

 

 

Det har vært en skikkelig dårlig periode med trening, men jeg har ikke stresset noe over det. Blir det sykdom så blir det sykdom. Så blir det ekstra godt å trene når jeg faktisk får meg en liten treningsøkt.

 

Deilig å ha et avslappet og sunt forhold til trening. Det er også noe jeg ønsker å formidle med bloggen min også. At det er ikke så viktig å telle antall treningsøkter, men heller kvaliteten på hver økt. Å at det er ikke noen andre du trenger å konkurrere med, bortsett ifra deg selv.

 

Mine treningsøkter er basert på det. Kun det å konkurrere med meg selv. Jeg kan selvfølgelig ha forbilder, men da på et nivå der jeg ikke sammenligner meg selv med de. Grunnen er enkel. Vi har trent forskjellig, har ulike mål og muligheter. Det er viktig å ikke glemme.

 

Har du noen forbilder og konkrete mål? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg