NY DAG – NYE MULIGHETER

Ny dag – nye muligheter. Jeg elsker mandager og det er av den enkle grunn at jeg forbinder det med en ny start. Selv om jeg så for meg at jeg skulle starte uken med trening, så ble det ikke helt slik.

 

 

Men jeg har fått jobbet bra med studiene i dag og lest ut en hel pensumbok nå etter bare to uker på skolen, så det ser bra ut for det faget så langt. Og i tillegg har jeg jobbet med en presentasjon jeg skal ha på BI på fredag for studenter og folk fra ulike bedrifter. En ære å få spørsmål om å gjøre nettopp dette, selv om det er skikkelig skummelt på mange måter også. Men det er en fin mulighet å få vist seg frem på, så jeg måtte bare si ja til det.

 

Ellers har jeg ikke stort på planen og det er i grunn veldig greit. Jeg tror jeg skal ligge å slappe av på sofaen resten av kvelden med god samvittighet. Jeg har vært på skolen å jobbet over fem timer, og fortsatte hjemme tre timer til. Så det er i og for seg en full arbeidsdag, så det får være nok for i dag tenker jeg.

 

 

Hva tenker du om mandager? Er det en god dag? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

 

 

Lag dere en magisk kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg