NY LIVSSTIL, NYE TRENINGSKLÆR OG KONKURRANSE.

Reklame | Brazfit

Plutselig var jeg igang med treningen igjen, og da med noe helt annet enn jeg noen gang har gjort. Nemlig gåturer i hauan (..marka). De 11 siste dagane har jeg syklet og gått turer 9 ganger. Og det er jo bra. Senest i går gikk jeg 11 km i hauan, og det var utrolig godt. Det ble brukt 2,5 time, men det var et fantastisk vær så det var bare å nyte det.

Og her om dagen fikk jeg en ny treningstights i posten av Brazfit. Jeg har lenge sett på denne på grunn av at jeg vet at denne modellen sitter kjempe godt, men se på den blåfargen. Den er så utrolig fin.

 

Her finner du mer informasjon om tightsen.

 

Med appen Trimpoeng så blir jeg skikkelig i konkurransemodus. Jeg drives veldig av konkurranser, og hvis folk tviler på meg i noen sammenheng, så øker det mitt konkurranseinstinkt. Jeg liker å kjenne på mestring. Men denne konkurransen har jeg ikke satt meg noe konkret mål. Jeg startet for 12 dager siden, og mange har holdt på noen måneder. Jeg mener det er omtrent 1200 personer som er påmeldt, og nå ligger jeg på 320ende plass. Så det er ikke så aller verst – tror jeg.

 

 

 

 

 

 

Dersom dere ønsker, så kan dere bruke min rabattkode, randiae20 som gir 20% avslag på nettbutikken.

Ellers vil jeg ønske dere alle en strålende helg. Ta vare på dere selv, og de som er rundt dere <3

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg