NY SPORTSTOPP OG FERIE

Reklame | Brazfit

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er utrolig lei av dette regnet, men det er bare å se tilbake på bilder, så ser jeg at det har faktisk vært litt fint vær også. Selv om hudfargen sier at det ikke har vært sol, så har jeg i så fall fine bilder å se tilbake på med fint vær.

 

For litt siden fikk jeg tilsendt en ny sportstopp fra Brazfit som jeg tenkte jeg kunne vise dere.

 

Bildene ble tatt for en uke tilbake når jeg og kjæresten min var ute å gikk en lang tur på hele to timer. Det var en utrolig flott og fin tur.

 

 

 

 

Jeg elsker virkelig denne tightsen. Den er en av mine favoritter – uten tvil.

 

Treningsklær har jeg også pakket meg nå som jeg skal ha tre uker med ferie. Litt aktivitet må jeg få til. Selv om jeg synes det er utfordrende å finne treningsgleden når jeg er vekk ifra rutinene mine. Da blir det litt mer tiltak må jeg innrømme.

 

Husk at dere får 20% rabatt på Brazfit sine sider ved å benytte dere av min rabattkode: randiae20

 

Nettsiden finner du ved å trykke her.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg