NYT DAGEN – PLUTSELIG ER DEN OVER.

Hei og hopp.

Nå er det bare å nyte siste rest av helgen, før hverdagen er tilbake. Dagene går så utrolig fort, så det er viktig å nyte de små øyeblikkene.
Jeg lever i et konstant jag, som helt sikkert mange av dere også kjenner dere igjen i. Det er rutiner, jobb og forpliktelser som står på planen vår hver eneste dag.

Så mine helger der jeg har fri, ja de er virkelig hellig for min del. Litt studering blir det naturligvis, men det er noe annet å kan komme seg vekk fra bylivet for så å sette seg ned med dette i andre omgivelser.

 

Forandring fryder sies det.

 

Sjølukt, strand, sol og stillhet. Det er helgefølelsen sin det.

 

Med litt annet skotøy så hadde dette bildet sett litt bedre ut. Men det er ikke så lenge til man kan bade og ligge på stranden. I så fall velger jeg å tenke sånn. Tiden går fort nå.

Å til slutt vil jeg takke dere alle som har gitt med så mange fine positive tilbakemeldinger på blogginnlegget mitt som dere kunne lese i går, men også i dag, på Adressa.no og Trdby.no. Linken til innlegget finner dere her.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag. Husk å nyt dagen. Plutselig er den over.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg