NYTER, NYTER OG NYTER

 

Det er så utrolig godt med ferie. Som fulltidsstudent så er jeg utrolig glad for at jeg har prestert å utrolig bra med kjempe gode karakterer i tillegg til at jeg jobbet en del. Dette gjorde at jeg tok valget om å unne meg tre uker ferie. 100% ferie fra både jobb og skole. Det er ikke mange studenter som gjør det, men jeg er glad for at jeg har jobbet såpass mye tidligere så jeg kunne unne meg en skikkelig god ferie.

 

 

 

I morgen reiser jeg vekk på nok en liten reise og ferden går til Røros. Det blir utrolig koselig med overnatting på hotell. Det begynner å bli en stund siden sist. Åh som jeg gleder meg. Som en liten unge faktisk. Så mye spennende å se frem til og ikke minst mye fint å se.

 

Jeg håper du har det bra og at du har fått tatt deg litt ferie du også. Regner med de aller fleste har behov for det inni mellom.

 

-Randi Annette-

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg