PÅFYLL AV ENERGI KLOKKEN 06.30 I MORGEN!

 

Selv om det føles skikkelig håpløst ut akkurat nå, så skal jeg tvinge opp øyelokkene og komme meg på trening i morgen tidlig. Det er liksom min fredagskos har jeg funnet ut.
Det å stå opp klokken 06.00 på fredager for å trene Tabata 45 på 3t-Ilsvika.

 

 

Nå skal det sies at det er lenge siden den timen ble min faste time, men den skal bli en time jeg nå skal prioritere i eksamenstiden. Da får jeg en start på dagen som jeg vil få utbytte av resten av dagen. Om jeg blir litt trøtt så får jeg sørge for å få litt frisk luft i fjeset. Verre enn det er det ikke.

 

 

 

Jeg er veldig glad i rutiner. Morsomt å ta ting på sparket også, men jeg liker å ha ting å se frem til. Så dersom dette er det som skal til for å gi meg en fin start på dagen, så er det veldig verdt det.

 

 

Foto: Cassandra Coste

 

 

Tabata er ganske hefitg så tidlig, men jeg elsker det veldig. Jeg kunne tenkt meg flere slike tidlige morgentreninger.

 

Dersom du er en morgenfugl som meg, så anbefaler jeg deg virkelig å bli med. Deilig frokost og rykende fersk kaffe etter masse hopp og sprett, tjo og hei. Ja, det smaker skjeldent så godt med kaffe som det gjør etter en slik time.

 

 

 

Men nå må jeg pakke treningsbagen og ikke minst finne sengen. Noen timer søvn må det bli før jeg skal bli pisket rundt klokken 06.30 i morgen tidlig.

 

Klokken 07.15 er jeg ferdig med min trening i morgen – og det med god samvittighet.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg