POWERNAP I SOLEN ETTERFULGT AV EN KVELDSTUR

Dagen startet med å jobbe og jeg var mildt sagt sulten på sol når arbeidsdagen var over. Men etter jobb ble det å spise middag på en restaurant. Og da var det å pakke utav to biler med flyttelass. Så jeg satte meg vel ikke ned før klokken var nærmere fem. Og etter en boks med øl i solveggen sovnet jeg. Ha-ha. Men det var så godt.

 

Etter en powernap ble det en gåtur til Hammarvatnet.

 

 

 

En gammel kjole jeg kjøpte når jeg var 23 år. Passer forsåvidt like fint enda. Det er en kjole jeg kun har brukt i syden, men nå som sydenvarmen er kommet til Frøya, fungerer den fint her også.

 

 

Og her er utsikten til hammarvatnet. Det foregikk en fiskekonkurranse like ved for både voksne og barn. Men vi nøyet oss med en fin gåtur.

 

 

 

Nå er det bare å senke skuldrene og nyte helgen med familien min. Ønsker dere alle en fortsatt fin helg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg